سوالات متداول لیتوگرافی

مجموعه سوالات لیتوگرافی و دایره المعارف کامل مرتبط با چاپ و نحوه سرویس دستگاه های لیتوگرافی، سرویس پروسسور، سرویس پلیت ستر و آموزش طراحی و آموزش فرم بندی لیتوگرافی را برای شما آماده کرده ایم. اینگونه شما به عنوان یک اپراتور لیتوگرافی به بیشتر سوالات و موارد مبهمی که برایتان بوجود خواهد آمد پی خواهید برد.

آیا ارسال سفارشات برای شهرستان امکان پذیر است؟ 

بله. با توجه به طیف گسترده مشتریان در سراسر کشور، برای ما امکان ارسال قطعات و دستگاه مورد نیاز مشتریان گرامی به صورت تیپاکس، باربری زمینی و باربری هوایی نیز امکان پذیر است.

منظور از "فروش با جابجایی" چیست ؟

فروش با جابجایی یا اکسچنچ (ExChange) بدین معنی است که شما قطعه معیوب را به ما تحویل میدهید تا ما قطعه جدید را به شما بدهیم.

به عنوان مثال، چنانچه نورد پروسسور گلانز شما خراب شده باشد، نیاز نیست شما خود نورد را جهت ریختن نورد برای ما ارسال کنید تا دستگاه شما هم از کار بیافتد. ابتدا شما درخواست نورد جدید پروسسور می دهید تا ما در اولین فرصت برای شما ارسال کنیم؛ پس از دریافت نورد نو جدید و نصب روی دستگاه، نورد کهنه و معیوب خود را برای ما ارسال خواهید کرد.

آیا برای نصب انواع دستگاه پلیت ستر نیاز به اتصال ارت وجود دارد؟

پاسخ قطعاً بله است. هرچند شاید به ظاهر راه اندازی دستگاه بدون تست ارت و اتصال سیم ارت به برق ورودی دستگاه اتفاق خاصی نیفتد، اما در طولانی مدت قطعاً به دستگاه آسیب خواهد رساند.

نکات اولیه نظافت پروسسور چیست ؟

۱- استفاده از پلیت و داروی سازگار با آن

۳- تماس با کارشناسان دستگاه برای تنظیم مدیا به محض استفاده از برند جدید پلیت

۴- تمیزکاری روزانه غلطک آشغالگیر پروسسور (غلطک استخوانی یا استیل کوچک بالای اولین رولر دارو)

۵- شستشوی پروسسور با استفاده از داروی مخصوص شستشو

۶- تعویض فیلتر داروی پروسسور در هنگام تعویض دارو

۷- چک کردن سطح آب چیلر در دستگاه پلیت ستر و پروسسور

آیا برای نصب انواع دستگاه پروسسور لیتوگرافی نیاز به اتصال ارت وجود دارد؟

پاسخ قطعاً بله است. هرچند شاید به ظاهر راه اندازی دستگاه بدون تست ارت و اتصال سیم ارت به برق ورودی دستگاه اتفاق خاصی نیفتد، اما در طولانی مدت قطعاً به دستگاه آسیب خواهد رساند کما اینکه حتی ممکن است هنگام شستشو پروسسور دچار برق گرفتگی خفیف یا شدید هم بشوید.

قصد یادگیری فرم بندی چاپ و آموزش نرم افزار ریپ دارم، آموزش هم دارید؟

بله. یکی از خدماتی که به مشتریان ارائه می دهیم، آموزش نرم افزار فرم بندی و نرم افزار ریپ است.

به عنوان مثال، نرم افزار فرم بندی کتاب پرپس (Preps) یکی از محبوبترین سیستم های فرم بندی کتاب و مجلات است. نرم افزار هارلیکوئین تورنت به عنوان آسان ترین و محبوب ترین برنامه ریپ لیتوگرافی می باشد.

آموزش اپراتوری کار با دستگاه لیتوگرافی چگونه است؟

همواره هنگام فروش دستگاه پلیت ستر و دستگاه پروسسور لیتوگرافی، این آموزش به مشتریان گرامی داده می شود.

به عنوان مثال، آموزش کامل کار با دستگاه پلیت ستر، بخش های مختلف دستگاه، رفع عیب و خطاهای رایج پلیت ستر لیتوگرافی داده می شود. نحوه کار با پروسسور لیتوگرافی، سرویس و نگهداری پروسسور لیتوگرافی و در پایان کار با نرم افزار کنسول رابط دستگاه پلیت ستر و نرم افزار ریپ لیتوگرافی داده می شود.

فراتک | تماس با ما | دستگاه های لیتوگرافی

 

چنانچه سوالی برای شما پیش آمده که اینجا برای آن پاسخی پیدا نکردید، در پائین همین صفحه یا از طریق فرم تماس با ما ، آن را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ بدهیم.